maandag 15 december 2014

Uittesten schommel

Ik heb, zoals bij het prototype, de ring met touw onderaan verstevigd. Het touw gaat van boven naar beneden door een ring, onderdoor naar de overstaande ring, terug naar boven enzovoort tot er nog 2 ringen aan weerszijden opblijft (anders is er geen plaats om in de schommel te gaan zitten). Daarna heb ik de schommel opgehangen zodat ik hem kon uittesten. 

Ik heb er mijn (zware) boekentas in gelegd en zag dat hij redelijk hard doorboog maar de doek en de ring konden wel goed het gewicht verdragen. Daarna ben ik er zelf in gaan zitten en heb dan meerdere dingen vastgesteld: de schommel kan mijn gewicht aan maar ik voelde mij redelijk ingesnoerd en iets oncomfortabel, er was te weinig plaats tussen de touwen om mij te zetten en de touwen die bovenaan meer samenkomen zitten tegen mijn schouders en hoofd. Door het zakken van de schommel wordt je wat samengeperst. Ik zal nu nadenken over hoe ik deze problemen kan oplossen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten