vrijdag 28 november 2014

Hernieuwd concept

Aangezien ik nu met een plooibare ring werk (en deze dus zal plooien) zal ik het concept van mijn schommel moeten aanpassen. In het doek met daarin de ring, zal ik gaten voorzien om het touw door te laten gaan. Deze gaten zullen wel moeten verstevigd worden anders zal dit uitschuren. Mijn idee was om dit met zeilringen te doen.
Zeilringen
Het dun touw laat ik bovenaan samenkomen in 1 punt. Ik wou dit eerst rechtstreeks aan de karbijnhaak doen, maar bij het opbergen van de schommel is er dan een grote kans dat de touwen vernesteld raken.
Tussenring
De tussenring zal ik dus hangen aan de karbijnhaak, die op zijn beurt hangt aan het dik touw. Dit dik touw zal 1 keer rond een tak worden gesmeten om daarna weer te worden bevestigd aan de karbijnhaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten